Gastgezin en locatie bekend Blog de Kogge nr.2) - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lotte Teunenbroek - WaarBenJij.nu Gastgezin en locatie bekend Blog de Kogge nr.2) - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Lotte Teunenbroek - WaarBenJij.nu

Gastgezin en locatie bekend Blog de Kogge nr.2)

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Juli 2015 | Nederland, Spanbroek

Over een paar maanden ga ik al weg. Iets wat heel lang zo ver weg had geleken, komt nu ineens verschrikkelijk dichtbij. Ik heb al een klein beetje contact met mijn gastgezin gehad via Facebook. Dit is nog een beetje lastig, omdat mijn gastbroer weigert Engels te praten, omdat hij het heel leuk vind om mij te laten prutsen in het Spaans.
Omdat Google Vertalen nog niet perfect is, snap ik weinig van wat ze zeggen. Wat ik opgepikt heb, is dat mijn gastbroer ook op uitwisseling is geweest, en dat hij een zus heeft. Ik heb geen flauw idee wat hij verder heeft zegt.
!Mijn moeder hangt de Facebook-stalker uit en ik heb mijn toekomstige adres al opgezocht op google maps. Ik kom terecht in Villa Carloz Paz, een stadje aan een meer. Het is dichtbij de grote stad Córdoba.Het is perfecter dan ik had kunnen dromen. De verhalen die ik over Villa Carlos Paz en Córdoba hoor zijn super.
Iedereen vraagt of ik niet nerveus ben voor het onbekende. Mijn standaard antwoord daarop is altijd 'nog niet'. Op dit moment vind ik het alleen maar leuk, maar ik ga ervan uit dat de paniek nog gaat komen. Misschien komt die paniek al morgen, als ik me besef dat een jaar best lang is. Of pas als ik over een paar maanden op het vliegveld sta. Als ik mijn vrienden en familie een laatste knuffel geef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hey guys! Op 15 augustus zal ik voor een jaar naar Argentinië vertrekken. Hier kan je lezen over mijn super interessante voorbereidingen, en na 15 augustus over mijn leven 'aan de andere kant van de zee'.

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11715

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

Argentina!

Landen bezocht: